مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» کار یک شرکت بازسازی ساختمان چیست؟

 

نوسازی یا بازسازی ساختمان (Renovation)، مفهومی دیرینه در کشورمان دارد. بررسی ها حاکی از آن هستند که از عصر ایران باستان، نوسازی و بازسازی خانه در ایران عملی بسیار مرسوم بوده است و سنت خانه تکانی که هرساله احیا می گردد نیز ریشه در آداب و رسوم آن زمان دارد. جدا از این مسئله، امروزه بازسازي ساختمان و یا نوسازی آن در سراسر دنیا عملی کاملا مرسوم شناخته می شود. در ایران نیز آپارتمان ها هرازگاهی آن حالت زیبا و جذاب اولیه خود را از دست داده و بسیار خسته کننده می شوند. در این موارد می بایست بازسازی آپارتمان و یا همان بازسازی منزل به صورتی حرفه ای صورت پذیرد.

به عنوان مثال در ایالات متحده که بسیاری از خانه ها چوبی و یا از جنس ترمووود هستند، هر ساله هزینه زیادی برای مقابله با خوردگی چوب ها توسط موریانه صرف می شود. تمام هزینه های از این قبیل، جزء هزینه بازسازي ساختمان محسوب می شوند.

کته مهم دیگر نیز بعد اقتصادی مسئله بازسازی منزل است. چرا که در واقع شما با یک حساب سرانگشتی درخواهید یافت که هزینه بازسازی ساختمان، تا حد قابل توجهی پایین تر از هزینه ساخت ساختمان جدید می باشد.

 کلیه عوامل بالا سبب می شود که بازسازی ساختمان، گزینه ای کلیدی و مهم محسوب شده و امروزه در سطح جهان ، به عنوان یک خدمات شناخته شده برای هر نوع ساختمان در حال اجرا باشد. به علاوه انجام موارد مختلفی همچون مطالعات سازه ای و معماری در بازسازی ساختمان امری تخصصی بوده و می بایست توسط نیروهای ماهر یک شرکت بازسازی ساختمان که در این زمینه تاکنون فعالیت حرفه ای داشته اند، صورت پذیرد. چرا که هنر بازسازی منزل، انجام کار با پایین ترین هزینه بوده و این کار تنها از پیمانکاری باتجربه در این زمینه ساخته خواهد بود. 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده